Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε σημαντικά νέα γύρω από το χώρο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Μέσα στο Καλοκαίρι η Τράπεζα Πειραιώς ενημέρωσε τους κατόχους ηλεκτρονικών καταστημάτων που διαθέτουν διασύνδεση με το σύστημα πληρωμών Piraeus ePos PayCenter σχετικά με αναγκαίες τροποποιήσεις που πρέπει να εφαρμοστούν στα e-shop τους, προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν της συγκεκριμένη υπηρεσία. Η ενέργειες αυτές επιβάλλονται έτσι ώστε η τράπεζα να εναρμονιστεί πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 2018/389 που αφορά τα Ρυθμιστικά Τεχνικά Πρότυπα της EBA για την «αυστηρή εξακρίβωση ταυτότητας πελάτη και τα κοινά και ασφαλή ανοικτά πρότυπα επικοινωνίας», ο οποίος εκδόθηκε στο πλαίσιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 για τις Υπηρεσίες Πληρωμών (PSD 2), όσον αφορά τις eCommerce συναλλαγές.
Εφόσον διαθέτετε τη συγκεκριμένη υπηρεσία, λάβετε υπόψη πως καταληκτική ημερομηνία της εφαρμογής των απαραίτητων αλλαγών στο eshops σας είναι η 31η Οκτωβρίου 2020 και σε περίπτωση που δεν έχουν εφαρμοστεί μέχρι τότε, ο μηχανισμός διασύνδεσης με την τράπεζα θα σταματήσει να λειτουργεί, οπότε και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν θα μπορεί να δέχεται πια πληρωμές με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες!
Πιο συγκεκριμένα, η Τράπεζα Πειραιώς θα ενεργοποιήσει την υποστήριξη του πρωτοκόλλου 3D Secure v2 στις υπηρεσίες “Visa Secure” και “Mastercard Identity Check”, κατόπιν συγκεκριμένων ενεργειών από τους ιδιοκτήτες e-shop:
Μπορούμε να προβούμε στις απαιτούμενες αλλαγές στα πλαίσια ενεργού πακέτου υποστήριξης (2-3 ώρες), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χρέωσης με εφάπαξ κόστος 120€+ΦΠΑ. Εφόσον επιθυμείτε θα πρέπει να μας στείλετε σχετικό αίτημα ή mail στο με θέμα «Αλλαγές μηχανισμού Πειραιώς».