Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε σημαντικά νέα γύρω από το χώρο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Όπως ήδη είχε ανακοινωθεί στους εμπόρους από τη Skroutz, τη δημοφιλή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, από τις αρχές του Σεπτεμβρίου του 2020 προχωρά στη σταδιακή κατάργηση του μοντέλου χρέωσης CPC, καθιστώντας υποχρεωτική τη μετάβαση στο μοντέλο χρέωσης CPS για όλα τα προϊόντα που προβάλλονται από την πλατφόρμα του.
CPC (Cost Per Click – Χρέωση ανά κλικ): Είναι το μοντέλο με το οποίο η χρέωση γίνεται σύμφωνα με τα clicks που πραγματοποιούνται από τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται στο skroutz.gr και οδηγούν στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η καταγραφή τους γίνεται κατευθείαν στην πλατφόρμα της Skroutz και οι χρεώσεις που προκύπτουν βασίζονται στο συνολικό αριθμό των clicks.
CPS (Cost Per Sale – Χρέωση ανά πώληση): Σε αυτό το μοντέλο χρέωσης, η προμήθεια υπολογίζεται βάσει ποσοστού επί των επιβεβαιωμένων πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα που διαθέτει ο κάθε έμπορος, και εφόσον η πώληση έχει «ξεκινήσει» από τη σελίδα του skroutz.gr. Μάλιστα, σχετική προμήθεια χρεώνεται και για κάθε πώληση που έχει πραγματοποιηθεί από τον ίδιο επισκέπτη έως και 30 ημέρες μετά την πρώτη του ανακατεύθυνση από το skroutz.gr προς τη σελίδα του προϊόντος στο συνεργαζόμενο κατάστημα.
Το μοντέλο CPS θα εφαρμοστεί αρχικά στις κατηγορίες:
Οι παραπάνω κατηγορίες και οι υποκατηγορίες τους, από την 01/09/2020 θα χρεώνονται μόνο μέσω του μοντέλου CPS. Σε μελλοντικές ανακοινώσεις της η Skroutz θα ενημερώσει για τις επόμενες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες θα ακολουθήσουν τη μετάβαση.
Ως κάτοχος e-shop κι εφόσον διαθέτετε λογαριασμό εμπόρου στο skroutz.gr, θα έχετε ήδη ενημερωθεί μέσω email για τις προϋποθέσεις μετάβασης στο νέο υποχρεωτικό μοντέλο χρέωσης. Συγκεκριμένα:
Σε περίπτωση που κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν επιθυμεί τη χρέωση CPS με προμήθεια επί της πώλησης σε μια κατηγορία που χρεώνεται με αυτό το μοντέλο και δεν απαντήσει ότι αποδέχεται τις αλλαγές στον τρόπο χρέωσης, τα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας θα σταματήσουν να προβάλλονται στο Skroutz.gr με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας μετάβασης (01/09/2020 για τις κατηγορίες προϊόντων που αναφέραμε πιο πάνω).
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών της Skroutz και στη σχετική ανακοίνωση του skroutz.gr.
Για την ομαλή μετάβασή σας στο νέο μοντέλο, μπορούμε να αναλάβουμε τα εξής:
Στείλτε μας σχετικό αίτημα από το σύστημα υποστήριξης που διαθέτουμε ή mail στο λογαριασμό support@totalweb.gr με θέμα «Έλεγχος λειτουργίας Skroutz Analytics», κι εμείς κατόπιν συνεννόησης θα προχωρήσουμε στις απαιτούμενες ενέργειες!
*To TotalConsent™ είναι μια νέα υπηρεσία της TotalWeb η οποία εφαρμόζει πλήρως τους κανόνες που έχουν οριοθετηθεί από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της EE σχετικά με τη διαχείριση των cookies που δημιουργούνται σε ιστοσελίδες και e-shops. Εφαρμόζει πρακτικές που καλύπτουν ακόμα και τις οδηγίες που είχε ανακοινώσει η Ελληνική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων το Φεβρουάριο του 2020 και επιτυγχάνει την εναρμόνιση κάθε ιστοσελίδας με τη παραπάνω οδηγία. Ειδικά αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, η λύση αυτή σας αφορά ΑΜΕΣΑ! Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.