Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε σημαντικά νέα γύρω από το χώρο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Ενώ τα βασικά στοιχεία του SEO παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων θα πρέπει να γνωρίζουν και ορισμένες νέες τάσεις & πρακτικές στο e-commerce SEO, που θα βοηθήσουν στην υψηλότερη κατάταξή της ιστοσελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης.
Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι γραμμένο σε στυλ συνομιλίας προσαρμοσμένο ώστε να απαντά άμεσα στα ερωτήματα των χρηστών, καθώς αυτό είναι που οδηγεί σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Οι περισσότερες αναζητήσεις γίνονται πλέον σε κινητές συσκευές, επομένως η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και του περιεχομένου του για χρήστες κινητών είναι σημαντική. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος πρέπει να έχει responsive σχεδιασμό και εύκολη πλοήγηση σε κινητές συσκευές.
Η ταχύτητα σελίδας είναι κρίσιμη για την παροχή εξαιρετικής εμπειρίας χρήστη και τη βελτίωση της κατάταξης SEO. Όσο πιο γρήγορα φορτώνεται η σελίδα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα επιτυχίας.
Οι λέξεις-κλειδιά long-tail είναι πιο συγκεκριμένοι όροι αναζήτησης με χαμηλότερο όγκο αναζητήσεων αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Π.χ. αναζήτηση "αγορά οικονομικών αθλητικών παπουτσιών online" αντί για "αθλητικά παπούτσια". Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου των e-shop για αυτές τις λέξεις-κλειδιά, μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να βελτιώσουν την κατάταξή τους.
Η προσωποποιημένη εμπειρία χρήστη γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου για μια απρόσκοπτη, ευχάριστη, όσο και στοχευμένη εμπειρία αγορών. Επιτυγχάνεται με logged-in (συνδεδεμένους) χρήστες και εμπειρία παρουσίασης σελίδων ιστοτόπου προσαρμοσμένη στις ατομικές αγοραστικές τους συνήθειες.
Το καλά ενημερωμένο blog ενός ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο στα άρθρα του περιλαμβάνει και εσωτερικά link προς τα προϊόντα που αναφέρονται, είναι ένας δοκιμασμένος τρόπος που ακόμα εν έτει 2023 φέρνει έμμεση επιπλέον επισκεψιμότητα και αύξηση πιθανότητας πωλήσεων. Μπορούν να χρησιμοποιοηθούν και AI εργαλεία αρθογραφίας (copywritting) όσον αφορά την δημιουργία περιεχομένου για το blog, αλλά οπωσδήποτε με ανθρώπινη παρέμβαση και βελτιώσεις στο τελικό κείμενο.
Με το πέρας κάθε αγοράς πρέπει να ενθαρρύνονται οι πελάτες να γράψουν μια κριτική για την επιχείρηση στο Google. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται το κύρος και η εικόνα της επιχείρησης, γεγονός που σταδιακά αυξάνει την επισκεψιμότητα προς το e-shop μέσω οργανικών αναζητήσεων.
Για να κατανοήσουν πώς αποδίδει η στρατηγική SEO που εφαρμόζουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να παρακολουθούν τακτικά τα δεδομένα μετρήσεων που συλλέγουν. Αυτό περιλαμβάνει παρακολούθηση προβολών σελίδας, ποσοστά αναπήδησης (bounce rate) και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR). Όσο περισσότερα δεδομένα συλλέγονται για την απόδοση του e-shop, τόσο καλύτερα μπορεί να βελτιωθούν οι τακτικές SEO που χρησιμοποιούνται.