Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να μαθαίνετε σημαντικά νέα γύρω από το χώρο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα που υποστηρίζουν παγκοσμίως γνωστούς τρόπους συναλλαγών όπως είναι το PayPal, τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούνται με επιτυχία στο εξωτερικό, και οι πλέον αναπτυσσόμενες αγορές αναδείχθηκαν γι’ αυτούς η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Κίνα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμα πολλοί ιδιοκτήτες ελληνικών eshop που φαίνεται να διστάζουν να επεκταθούν σε διεθνής αγορές, μη γνωρίζοντας από που να ξεκινήσουν και για ποιο λόγο αξίζει να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες από το εξωτερικό.
Στην προσπάθειά μας να διαφωτίσουμε αυτή τη διστακτικότητα, παραθέτουμε κάποια σημεία-κλειδιά των αποτελεσμάτων της παγκόσμιας έρευνας e-commerce που διεξάχθηκε για λογαριασμό της PayPal στην Ελλάδα και σε 30 ακόμη χώρες.
Περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών παραδέχθηκε ότι πραγματοποιεί online αγορές από ξένα e-shops.
Τα πλέον δημοφιλή προϊόντα που αγοράστηκαν διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%)
Η ετήσια ανάπτυξη του όγκου διασυνοριακών πληρωμών, με διεθνείς online αγορές στην πλατφόρμα του PayPal, αυξήθηκε κατά 49% το Α’ Τρίμηνο του 2018, σε σχέση με το Α’ Τρίμηνο του 2016
H πραγματοποίηση αγορών μέσω κινητών συσκευών αγγίζει περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου: Κίνα 53%, Ινδία 48%, ΗΠΑ 45% και Ελλάδα 25%
Στην Ανατολική Ευρώπη, οι περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του desktop ή του laptop, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται στο 65% στη Ρωσία, στο 73% στην Ελλάδα και στο 76% στην Τσεχία
Κατά τη διασυνοριακή δραστηριότητά τους, οι Έλληνες αγοράζουν είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%)
Παγκοσμίως, τα είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ παραμένουν στην πρώτη θέση (68%), ακολουθούνται από ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (53%), και τα παιχνίδια-είδη χόμπι (53%).
Οι κορυφαίες ξένες αγορές, όπου πουλάνε οι Έλληνες έμποροι είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία
Οι κύριες κατηγορίες ειδών και υπηρεσιών προς πώληση από Έλληνες εμπόρους περιλαμβάνουν ταξίδια, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες online καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής στο τοπικό δικό τους νόμισμα για την εκάστοτε αγορά τους. Έξι στους δέκα ελέγχουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες προτού προβούν σε μια αγορά.
Είναι πολύ σημαντικό τα κόστη αποστολής να είναι ξεκάθαρα πριν από κάθε παραγγελία. Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα δεν υποστηρίζουν αυτόματη κοστολόγηση της αποστολής των προϊόντων στο εξωτερικό.
Το 57% των online shoppers στις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα ισχυρίστηκαν ότι δεν θα αισθάνονταν άνετα να αγοράσουν από μια ξένη ιστοσελίδα, η οποία δεν είναι διαθέσιμη στη δική τους γλώσσα.
Ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής είναι το πρωταρχικό μέλημα των διεθνών αγοραστών. Τα κυριότερα εμπόδια για τον διασυνοριακό αγοραστή είναι η ανησυχία μη παράδοσης της παραγγελίας τους (24%) και η δύσκολη διαδικασία επιστροφών (22%). Αυτό που κάνει τους καταναλωτές να αισθανθούν πιο ασφαλείς είναι μια εμφανής και αναλυτική λίστα του συνολικού κόστους που αφορά την αγορά: έξοδα αποστολής, δασμοί, φόροι και άλλες τυχόν χρεώσεις, όπως επίσης και ένας τρόπος πληρωμής που είναι αναγνωρίσιμος για τους πελάτες από το εξωτερικό (π.χ. paypal)
Ο νούμερο ένα λόγος (72%) για τους καταναλωτές που κάνουν διεθνείς αγορές από τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, είναι οι καλύτερες τιμές. Οι έμποροι με ανταγωνιστικές τιμές ή με προσφερόμενες εκπτώσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες και ευκαιρίες να επιτύχουν και να διασφαλίσουν κέρδη διεθνώς.
Δύο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους οι διασυνοριακούς καταναλωτές αγοράζουν διεθνώς είναι η καινοτομία και η φρεσκάδα των ειδών που όμως δεν είναι διαθέσιμα στη δική τους χώρα. αλλά και Η δυνατότητα ανακάλυψης νέων και ελκυστικών προϊόντων. Για παράδειγμα οι μισοί διεθνείς καταναλωτές που ψωνίζουν από εμπόρους σε Νορβηγία, Μεξικό, Ιρλανδία και Καναδά το πράττουν λόγω της άμεσης πρόσβασης σε μη διαθέσιμα προϊόντα στη χώρα τους, ενώ τέσσερις στους δέκα που αγοράζουν από καταστήματα σε Τσεχική Δημοκρατία, Ισραήλ και Βραζιλία, για χάρη καινοτόμων ειδών.
Η TotalWeb με την εμπειρία της πάνω από 17 χρόνια στη κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων, μπορεί να σας προτείνει και να υλοποιήσει μοναδικές λύσεις, ο οποίες θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να επεκταθεί δυναμικά στο εξωτερικό.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2105907200 ή στείλτε μας σχετικό αίτημα στο , και εμείς θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να γίνετε …παγκόσμιοι!